Nu blir det bilder

Hej allesammans nu har vi riktigt internet som man kan ladda upp bilder med! Jippie! Ni skulle hort oss alla nar vi fick reda pa det, lat som om vi vunnit pa lott hela bunten. Sen visade det dig ju saklart att det ar segare an vad mitt talamod egentligen klarar av men det ar ju en bra ovning for mig. Jag jobbar ju pa att hitta mig sjalv och bli harmonisk och lugn och allt annat som sags vara bra sa lite segt internet kan ju inte skada... Vi firar internet med en liten bildbomb sa hall tillgodo:
 
 
       
(Man far inte har favoriter va? Nej jag vet, det ar illa men lilla Rinko, pa sista bilden ovan, ligger mig varmt och hjartat! Busigare och mer bestamd ung dam far man leta efter!)
 
 
Kamelturen:
     
    
 
  
 
Idag gjorde kvinnorna pa garden hennamalning pa oss. Nu har det torkat och ar orangeat! 
 
 
Ni far fler bilder imorgon (tryck pa bilderna om ni vill att de ska bli storre)
Puss <3
   

Anonym skriver:

Å så härligt med bilder! Kamelen såg stor ut! Hälsa Rinko från oss
Kram från Mamma och Pappa

Svar: Haha det ska jag! Hon var extra busig idag faktiskt! :)
palmarnainaussi.blogg.se

Signhild Örnberg skriver:

Vill ni ladda upp litet mera finns internetcafé´i Sikar. Billigt - kan det vara 30Rs/h ???

Signhild Örnberg skriver:

eller ½ timme ? Nåja - billigt är det...........


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar