Hej mamma och pappa

Den här menyn går jag och tänker på ibland:

- kronärtskockshjärtan i balsamico med rucculo och parmesan
- lax med spenatstuvnig och kokt (!) potatis
- goda ostar med fikonmarmelad 

Förlåt Chillen, vet att detta inte är din favoritmeny men jag är så sugen på detta just nu!

Aarti, Ganga och Kinney vid morgonbönen 

Vi började med gråtfest light idag när vi förklarade för Aarti, Ganga och min lilla apa Sanjana att de ska bli sponsrade och börja i privatskola. De har ju vetat om detta innan men vi gav lite foton, förmaningar och massor av lycka till i lugn och ro och det var jobbigt kan jag säga. Det värsta är ju när barnen gråter också, det är ju inte deras fel! Imorgon ska jag försöka att inte gråta så att de kommer ihåg mig som glada madam Emilia.

Puss å kram 

Anonym skriver:

Jag gissade nästan rätt på din välkommen hem mat - jag ser fram emot att få en ostkompis:-) pussa o krama barnen från mig, vi ses på söndag!
Hälsningar från mamma

Thus Pater skriver:

Ja, man får väl damma av någon gammal Puiigny Montrachet till laxen antar jag…

Välkommen hem!


Svar: Jag gillar!!!
palmarnainaussi.blogg.se

Besviken syrra skriver:

Men måste du ta just LAX av allt som finns i hela världen? Och OSTAR till efterrätt?!?! Känner mig sviken.. Nästa gång jag får välja ska jag ta blodpudding till huvudrätt och den citronigaste citrontårta man kan hitta. Jag får väll äta nudlar på söndag. <3


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar