Sista veckan och jag har blivit lite matförgiftad

Alltså är inte typiskt va? Vi har ju klarat oss till SISTA veckan och då bestämmer sig min mage för bråka lite. Jag ska bespara er detaljerna men jag vaknade inatt och sen var jag dålig hela förmiddagen! Runt tolv, efter att ha sovit i några timmar, tycker jag att det är en bra idé att tvätta alla mina smutsiga kläder så jag lägger dem i hinkarna. Två timmar senare när jag sovit ytterligare lite tyckte jag inte att tvättidén var lika strålande längre men då var det bara att gå ut och skrubba... Inte kul! Jag känner mig bättre nu i alla fall så imorgon ska jag tillbaka till barnen och gosa allt vad jag kan de sista dagarna, mysigt!

Matilda skriver:

Åhh nej Emilia, vad jobbigt!! Krya på dig fina du! <3

Elin skriver:

Åh nej! Krya på dig Madame Emilia! :((((

Thus Pater skriver:

Stackars Emilia. Hoppas du mår bättre nu. Vi ser fram emot att du kommer hem till helgen.


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar