Att kidnappa ett barn

Först vill jag berätta om att jag och Julia har kidnappat ett barn idag. Japp vi tog honom i handen och gick en kilometer utan att fråga föräldrarna. Han kallas kingen men heter Vinjay, har sällan kläder på sig, går alltid runt med godis eller mat i handen och har en stor tjock mage. Jag och Julia tyckte att det skulle vara bra för honom att träna lite så han fick följa med under morgonturen då vi samlar in alla barn. Han bad bara om att få bli buren en gång men vi hejade på honom och han tog sig i mål utan fusk, bra jobbat! När vi var klara vinkade vi av honom, påminde om strechning och han gick hem till sig och åt lite mer mat. Plus minus noll...


Jag, Julia, Hanna och Sofia åkte in till stan idag för att uträtta lite ärenden och bland annat köpte vi hundra mössor som vi ska ge till våra barn innan vi åker. Tror ni det gick obemärkt förbi att 1. fyra blonda västerländska tjejer kommer in i affären och 2. att dessa köper hundra barnmössor?

Lilla Janvhi somnade i min famn igår igen när vi delade ut kläder till barnen. Så mysigt och jag blir lite lycklig varje gång jag tänker på det!



Simbran i sin nya väst

Reena i ny fin glitterkofta

Shapna i sin nya klänning 


Mono, Sono med sina syskon Esoda och lillebror (vet ej namnet på den lillen)


Sanjana hjälper mamma Sima att tvätta idag efter skolan. Tror hon är bättre men hon är fortfarande väldigt hängig och verkar ha feber lite fram och tillbaka. 




Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar