Hemma igen

Ja då var jag hemma igen vilket känns jättekonstigt och vad tiden går fort! Vi hängde i Delhi igår (lördag) och såg alla kontraster mellan det ganska folktäta och slitna Old Delhi och det nya hippa New Delhi. Indien i ett nötskal med andra ord... Flygresan gick bra och det var underbart att komma hem och träffa familj och vänner (älskade fina Isa och Hilding som mötte mig på flygplatsen ❤❤) igen.

Jag kommer verkligen tänka tillbaka på min tid i Indien och i Banjara Basti som en underbar tid och jag hoppas att jag kommer tillbaka någon gång. Nu är det dags för nya äventyr så jag tackar för mig så länge och tackar alla som följt min resa och mitt arbete i det konstiga men underbara landet Indien!











Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar