Funny friday

Hej alla glada fredagsfirare! Hoppas ni mår bra och njuter av veckans absolut bästa dag för det gör jag här nere i Indien, en toblerone följde med hem från affären och den njuter jag av just nu! Vi gick en jättelång promenad i så högt tempo att jag knappt hann med innan middagen och det känns i benen som om jag sprungit sträckan istället för att gå den. Bra det där med promenader...

Idag i skolan hade vi funny friday vilket innebar målning. Vi trodde det skulle bli kaos, bråk och slagsmål men alla var så lugna och snälla och de hade så roligt! Det var kul att se att vissa barn som inte ens kan hålla i en penna på rätt sätt för att kunna skriva bokstäverna kunde färglägga jättebra och hålla sig inom alla linjerna på lejonet som skulle få färg. Ååå jag börjar verkligen känna att de är mina små gullungar allihopa!

Nu ska jag fortsätta med min toblerone! Puss och ha bästa fredagen <3


mamma skriver:

Vänta nu! Hur var det nu med tjejen som hatar promenader, längdskidor o citron? Hoppas du för en skön helg älskade Emilia - det är härligt TT följa bloggen- pussa på barnen från mig/mamma

Farmor skriver:

Hej! Jätteroligt att höra Din röst i fredas. I dag har jag först varit på Frimurarna till klockan 14 och i egenskap av Mariasyster serverat gratiskaffe och kakor till alla besökare när Frimurarna hade Öppet hus. Kl. 15 på Teatern där jag såg Stockholmsoperans uppsättning av baletten Julia och Romeo i direktsändning på stordia. Hemma först vid 18-tiden, så nu är det dags att äta litet kommunal middag och dricka ett glas rödvin därtill. På måndag hämtar jag hem farfar och på fredag kommer Henrik för den månatliga soninspektionen. Trevligt.
Stor kram från farmor Urödla


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar