Funny Friday

Namaste (det betyder goddag)

 

Igår var det som vanligt Funny Friday och målning som gällde. Barnen älskar det och sitter helt tysta och stilla HELA lektionen, det är så mysigt och vi kan bara gå runt och prata och berömma kidsen hela dagen. Älskar Fynny Friday!

 

På kvällen hade vi fredagsmys med spel (vi spelade TP och jag vann såklart viker var det bästa på hela dagen). Då tjejerna åker nästa vecka hade vi bestämt att vi skulle sova på takterassen vilket var jättemysigt till en början. Vi klädde på oss massor av kläder, bar upp madrasser och låg och pratade under en fin fullmåne, så långt var allt perfekt. Sedan somnade vi tillslut och jag vaknar några timmar senare av att det är svinkallt, det var bara att bära ner madrassen igen och lägga sig inomhus. Mysigt var det i alla fall men känner mig lite trött idag...

 

Hoppas ni får en härlig lördag

 

Puss å kram

 

 
Min älskade Rinku har haft skolvägran hela veckan till min stora sorg men igår dök hon upp lagom till målningen och vi hade det så mysigt hela dagen. Jag fattar inte att man kan tycka om någon som man inte kan prata med så mycket! Kärlek varje dag (alltså även dom dagarna hon springer iväg när jag kommer och vägrar komma till skolan, den unga damen kan man inte bestämma över!)
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar