En trött tjej och en bra film

Hej allesammans jag har feber. Usch det är hemskt för jag brukar inte ha feber och man blir så ynklig av det, var tvungen att skriva till mamma igår bara för att hon skulle tycka synd om mig och då kändes det genast lite bättre. Hej hej Emilia 20 år. Tack gode Gud för Alvedon säger jag bara!

Jag har med andra ord vart hemma idag (skrikande kids, 40 graders värme och feber är ingen bra kombo) tillsammans med Elin som också har feber. Vi två har knappt setts på hela dagen då vi råkade lägga oss på olika ställen på gården och sen orkade ingen av oss flytta på sig. Istället har jag uppdaterat min internetbank en gång i kvarten för att hålla koll på insamlingen som går jättebra och om alla som sagt att de ska föra över pengar gör det så borde vi vara i hamn! Verkligen häftig känsla! Jag här dessutom lusläst DNs hemsida, läst väldigt många sidor i En man som hette Ove (Isabelle Beckman du som älskade hundraåringen skulle älska den) och sett filmen Blood Diamond som kanske är en av de bättre filmerna jag sett, vill egentligen se en till film men tror inte filmskåpet här nere (som faktiskt ändå innehåller ganska många bra titlar) kan toppa den och då blir det så jobbigt att se en sämre samma dag. Japp här har ni i-landsproblem i ett nötskal när riktiga problem bara finns runt knuten men det är ju lite så vi jobbar, vi från fina trygga väst. Ojdå där fick ni lite bitterhet på köpet men det bjuder jag på, jag har ju trots allt feber.

Puss


Thus Pater skriver:

Oj Oj Oj, stackars Emilia. Hoppas att du snart blir bättre. Kul att insamlingen går bra.

Bell skriver:

Gullig du är!!! Hoppas du snart mår bättre. Jag ska läsa boken
Och ge en recension tills du kommer hem. Saknar dig min vän

Svar: Bra du kommer tycka om den, lovar! Saknar dig med <3
palmarnainaussi.blogg.se


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar