Då var det dags

Japp vi har ju egentligen bara väntat på ögonblicket då någon börjar klia i håret med lite stressade ögon. Vi alla är nu genomkammade och resultatet blev att 3/8 av oss fick hoppa in i duschen med lusschampo, jag slapp som tur var denna gång men det är ju bara en tidsfråga innan jag åker på dessa små kryp. Men vad ska man göra? Sluta gosa med alla söta barn och trycka bort Kushis ansikte när hon trycker det emot ens hals? Nej tror inte det va så löss nästa säger jag bara...
 
Puss
 

Liselotte Wikström skriver:

Hejsan. Jag var i Kanwar Pura jan-feb 2012. Spännande att följa er alla som bloggar därifrån o blir lite avundsjuk, för jag skulle vilja åka dit igen. Jag har ett fadderbarn som heter Komal men vet för tillfället väldigt lite hur det går för henne. Nu är det så att jag känner en familj i min hemstad med 2st adopterade flickor fr Indien. De vill nu stödja en flicka fr Banjara Basti. Kan ni som är där på plats rek en som har behov(vilket alla har). Tack

















Liselotte Wikström skriver:

Tack för det snabba svaret. Deras flickor är 5 o 7år så de vill gärna stödja en flicka i den åldern och kunna följa via mail o fb hur det går o vad pengarna används till. Jag blir så lycklig när jag ser kort på Meher o Bipasha, arbetade mest med dem när jag var där..o då kunde de inte gå o de log aldrig..härligt att se dem!!! varma kramar o hälsa familjen att jag saknar dem alla /Liselotte


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar