Punka


Vi fick punka på tuktuken idag. Lite komiskt tyckte vi och tog kort. Inte så kul tyckte tuktukföraren som behövde göra något åt saken.

jocke skriver:

Hej Emilia !
Ja hur förklarar jag vem jag är då...jo ganska enkelt igentligen jag är ju din mammas kusin från landet ,,,hehe. Jajag fick tippset om din blogg från faster Rut , ja ni säger väl moster Rut , har nu läst om dina äventyr i Indien o måste säga att du är otroligt duktig på att berätta om ert arbete bland barnen. Till saken hör att jag och min fruÅsa adopterat fyra barn från Indien , Caroline 13 år, Evelina & Cornelia 9 år samt turbon Elias 6 år. Alla barnen mkommer

Anonym skriver:

ja blev nått knas på förra komentaren men alla barnen är från callcutta, olika barnhem men samma stad, så vi följer med mycket stort intresse ditt arbete samt vusar barnen vad ni gör o försöker förklara hur det är att vara barn i indien !!!

snyggt jobbat !!

Joakim Abrahamsson, Djupsjö !!

Svar: Hej! Vad roligt att du har hittat hit och tack för fina ord. Indien är verkligen ett helt otroligt land och det finns så mycket att berätta. Vore roligt att få träffa er och framförallt barnen någon gång!
Många kramar Emilia
palmarnainaussi.blogg.se


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar