Funny Friday och en resa

Nu är det fredagsmys för alla hemma i Sverige och vi i Indien är på väg till Jaisalmer. En resa som kommer ta så många timmar att jag inte ens vill räkna efter och som kommer innebära lång väntan mitt i natten i Jodphur. Inte så kul men jag hoppas resan är värt det för Jaisalmer ska tydligen vara fantastiskt.

Idag hade vi som vanligt Funnu Friday vilket innebar göra handavtryck med vattenfärger. Det var roligt tyckte såklart barnen och det tyckte vi med. Lite fula som vi är lät vi dem trycka sin hand på tre papper och då vi är tre lärare i skolan så ni som är snabba på huvudräkning gissa vad jag kommer ha med hem i väskan! De blev så fina!

Nu ska vi snart åka så måste gå men hoppas ni mår bra och ha en trevlig helg!

❤Kärlek från mig ❤





Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar