Bildbomb

Här är lite bilder från de senaste dagarna i Banjara. Det var så mysigt att komma tillbaka till alla barn efter en långhelg som i helgen så här får ni lite bilder från dagarna som gått
 
Syskonen Adje (är lite kär i honom) Sushila och Pooja

Aarti och Kinney showade framför kameran



        Min fina Rinku

Sötaste Saphna
Hanna Huppunen och allas lilla älskling Kushi
Lilla Nandali somnade i Sofias famn efter tisdagens städning 
 
 
 
Ramesh och en av hundvalparna som bor i skolan
 
My med hundvalpen
 






 
 
            

Jag och Julia fick lite henna idag
Fint?                  
 
 
 
 
 

Jag och en av tvillingarna som bor vid skolan
Min lilla apa Sandija och en av tvillingarna
 
Lilla Janvhi som alltid är smutsig och full med flugor runt sig tvättade vi och sen såg hon ut så här:
 
Det är kallt nu så vi gick till en marknad och köpte kläder

Fina tjejor i fina mössor



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar